Thursday, December 17, 2015

Japan's Milk, Soy Milk, and Pokemon's Chocolate Bread/牛乳とチョコパン

I'm a Pokemon fan, so once I saw a Pokemon theme bread I wanted it~  It was a Doctor Pikachu Chocolate Bread.  So cute~ It used normal white bread and chocolate filling.
私はポケモンのファンですから、ポケモンのぱんを見た時、買いたかったです〜ドクターピカチュチョコ パンでした。とても可愛い〜普通な白いパンとチョコフィリングを使いました。

It came with a Sticker/ステッカーと一緒にいる
I drank two kinds of milk: Normal and Chocolate Soy Milk.  I love milk and I was told Japan's milk is different from American's milk.  Once I drank it, it taste like normal milk like American's milk.
二つ牛乳を飲みました。普通な牛乳と豆乳でした。私は牛乳が大好きで、私に日本の牛乳とアメリカの牛乳の方が違って言いました。牛乳を飲む時、普通な牛乳の味で、アメリカの牛乳みたいです。
Chocolate Soy Milk/Normal Milk
The Soy Milk was ok.  I'm not a Soy Milk fan, but I heard it tasted delicious.  I like the Chocolate Soy Milk better then the Almond Soy Milk I had in America.
豆乳はまあまあです。私はあまり豆乳のファンですが、おいしいそうです。日本のココア豆乳よりアメリカのアルモン豆乳のほうが好きです。
Try out different milk and see which one is your favorite~
色々な牛乳をお召しあげて下さい。一番好きな牛乳を教えて下さいね〜

Check out my video where I try them~
ビデオを見せて下さい〜
https://youtu.be/z1gg5Juu2hI

No comments:

Post a Comment