Tuesday, December 15, 2015

Japan 7-11 HAUL: Milk Tea, Onigiri, & Snack


I went to 7-11 in Japan for the first time~ I was really excited to go!
日本で初めて7−11に行きました〜とてと嬉しかったです!

First thing I got, was of course Milk Tea~ I was gonna get a normal Milk Tea bottle, but I saw the bottle with a cute Angry Donald Tsum Tsum design.  When I saw it, I had to get it~ On the back, there was the three kitties from Aristocats.
まずはミルクティーを買いました〜普通なミルクティーを買っていましたが、かわいい方がミルクティーを見ていました。そのミルクティーは起こるのドナルドダックがあります。でサインはツンツンですから、買いたかったです。後ろに可愛いおしゃれキャットのでサインがあります。

Second, I bought Onigiri (Rice Balls).  I bought two of them.  The first one is Okaka Zukushi, it has different types of shredded Katsuobushi.  Katsuobushi is small pieces of small Bonito.
次は二つのおにぎりを買いました。おかか づくしとお赤ゼきはんを買いました。

The other onigiri has red rice and red beans.  Both rice balls were delicious and are filling to eat.  The two onigiri go well with the Milk Tea.
とても美味しいです。ミルクティーと一緒によっかたてす。
Thirdly, I bought this Shounen card Chocolate Biscuit.  Weekly Shounen Manga is celebrating it's 55 Anniversary.  So, each package comes with a card with a scene from one of their manga. 
少年のチョコビスケットを買いました。少年マガジン55周年をいわいますから、それぞれにカードがあって、カードはマンガのシーンがあります。
Lastly, my Tita (Aunt) bought me one of her favorite snacks.  It's Bake Creamy Cheese.  I thought it would taste like Cheese cake since the picture looks like one, but the flavor is normal creamy cheese.  The taste surprised me.
最後は、おばさんは私におばさんの一番好きなスナックを買いてくれました。スナックはベイククリーミーチーズです。チーズケーキを味わえってと思いますが、味は普通なチーズです。びっくりした。
      
Here is a video of me trying the Milk Tea and the Onigiri.  Please check it out if you want~
ミルクティーとおにぎりを食べたり、飲みたりのビデオがあります。お見せて下さい〜
https://www.youtube.com/watch?v=edJKWfipD5o

No comments:

Post a Comment