Tuesday, December 15, 2015

Chuuka Ramen/中華ラーメン

Chuuka is the first Ramen shop I went to in Japan.  It was my first time tasting actual Japanese Ramen~
日本には、初めてラーメン店は中華です。本当の日本のラーメンを食べること初めてです。




I ordered Shio Ramen.  It was my first time having Fish Cake (Narutomaki) in my ramen~ The noodles were thick and soft.  I tried the egg from my Uncle's ramen and it was so soft.  The yolk was creamy goodness~
塩ラーメンを注文しました。ラーメンで初めてなるとまきがあります。ヌードルが太くてやわらかいでした。おじさんのラーメンの卵を食べていました。とてもやわらかかったです。黄身は美味しくてクリーミーでした。

We also ordered Gyoza (Pot Stickers).  I had gyoza before, but it's my first time having it in Japan.  My favorite Japanese celebrity, NEWS' Masuda Takahisa, favorite meal is gyoza~  It was crunchy and the meat mix with the vegetables was delicious!
そして、ギョウザも注文しました。ギョウザを食べたことがありますが、日本に初めて食べます。私の一番好きな有名な人はニューズの増田貴久で、増田の一番好きな料理はギョウザです〜 ギョウ ザがカリカリで、肉と野菜をよく混ぜていました。とても美味しかったです!
Check out my video please~
ビデオを見せてください〜

No comments:

Post a Comment