Wednesday, October 7, 2015

Macaroon Ice Cream Sandwich at Perfect Scoop/マカロンのアイスクリームのサンドイッチ



I finally went to Perfect Scoop!  Perfect Scoop is an Ice cream place that has perfect ice cream, hehe~ My friend told me about it.  The place is really cool looking.  They have a wall that is made of finished puzzle pieces! So cool~


とうとう「パーフェクト・スクップ」に行きました。「パーフェクト・スクップ」はアイスクリーム店でぜっこうのアイスクリームがあります。へへ~友達は私にあの場所を話します。場所はとてもがっこいみたいです。かべで色々パズルがあります。がっこいい~







They have interesting flavors of Ice Cream, like Thai and Pink Guava Ice cream.  The thing that I was looking forward to was the Macaroon Ice Cream Sandwich.  You can choose both the flavor of the Macaroon and the ice cream.  They have green tea, vanilla, Cookies&Cream, and Fruity Pebble flavored Macaroons I believe.  My macaroon was Fruity Pebble with Pistachio Ice Cream. My friends got a Vanilla Macaroon with Pumpkin Pie Ice Cream and Cookies&Cream Macaroon with Coffee Ice cream.

面白いアイスクリームの味があって、タイ・ティとかピンク・グアバのアイスクリームがあります。私は長い時間に「マカロンのアイスクリームサンドイッチ」を食べたいです。マカロンとアイスクリームのあじを択べられます。抹茶とバニラとクーキ・クルミとフルティペッブルのマカロンあじがあったと思います。私はフルティペッブルのピスタチオのアイスクリームのマカロンのサンドイッチを注文しました。私の二人の友達はバニラのかぼちゃパイのアイスクリームのマカロンのサンドイッチとクーキ・クルミのコーヒーのアイスクリームのマカロンのサンドイッチを注文しました。
Top-Left: Cookie&Creme Macaroon, Coffee Ice Cream
Top-Right: Vanilla Macaroon, Pumpkin Pie Ice Cream
Middle: Fruity Pebble, Pistachio Ice Cream  
My sandwich was delicious! The taste of the ice cream went really well with the crunchy, chewy macaroon.  The Pistachio Ice Cream wasn't green, but it still tasted like Pistachio.  The Fruity Pebble Macaroon flavor complimented the Pistachio Ice Cream~

私のサンドイッチはとても美味しかったです。アイスクリームの味と一緒にじゃりじゃりとこしのマカロンがよかったです。ピスタチオのアイスクリームがみどりでわありませんですが、まだピスタチオをししょくするみたいでした。フルティペッブルのマカロンの味はピスタチオのアイスクリームに持ち上げました。
Macaroon Ice Cream Sandwich/マカロンのアイスクリームサンドイッチ
My friend couldn't finish her Macaroon Ice Cream, so I ate her Vanilla Macaroon with Pumpkin Pie Ice Cream.  The Pumpkin Pie Ice Cream was delicious and had the taste of pumpkin flavor.  When we first ate the sandwich, the macaroon usually breaks easily and it squished the ice cream everywhere.  The messiness was worth the delicious taste~

友達は自分のマカロンのサンドイッチを食べて終わりませんでしたから、私は彼女のバニラのかぼちゃパイのアイスクリームのマカロンのサンドイッチを食べて終わりました。かぼちゃパイのアイスクリームは美味しかったで、かぼちゃの味を食べました。初めてサンドイッチを食べる時、アイスクリームをおしつぶしました。食べにくいですが、味はとても美味しかったです!

No comments:

Post a Comment