Sunday, October 11, 2015

Hello Kitty Cafe Truck/ハローキティ・カフェ・トラック

Hello Kitty Cafe Truck came to Las Vegas~ I was luckily able to go with my friends.  The truck's design has a cute Hello Kitty theme, of course.  They mostly sold desserts with two drinks.  They had a poster up that showed all the products they are selling and price.

ハローキティ・カフェ・トラックはラスベガスに来ました。友達と一緒に場所に行きました。トラックのデザインは可愛いハローキティのテーマつもりです。デザートと二つの飲み物を売りました。ポスターで全部物価を書きます。



If you buy $25 worth of product, you get a free bag.  If you by the shirt, you can get other stuff free either a mug or a fan I think.  My friends and I just bought the food products hehe~

二十五ドルの物を買ってなら、ただんかばんをあげます。シャツを買ってなら、もっとただん物をあげます。そのものはカップかうちわをあげます。私たちは食べ物をだけ買いました。へへ~

My friend bought the Bow Water Bottle and the Strawberry Lemonade.  The water bottle has just normal water, but it's in the shape of Hello Kitty's bow.  So cute~

友達はリボンのボウの水のボトルとイチゴ・レモネードを買いました。その水のボトルはふつうな水ですが、特別なポイントはボトルがハローキティのリボンのボウみたいです。とても可愛い~


Bow Water Bottle/リボンのボウのボトル
When I first taste the Strawberry Lemonade, it was soar, but delicious.  I still wait the drink again hehe~

イチゴ・レモネードを初めて飲んで時、味はすっぱくて、美味しかった。まだ、また飲みたいです。
Strawberry Lemonade/イチゴ・レモネード

My other friend bought the Petite Cakes.  The design was so cute, that we didn't want to eat them or ruin them, but we did~  They are different flavors, from what I tasted, there is pistachio, lemon, and almond I think?  It was difficult to name the taste, but we have the tasted the flavors before.

ほかの友達はペティト・ケーキを買いました。デザインはとても可愛くて、ケーキを食べにくいでしたが、食べてできました。味はピスタチオやレモンやアーモンドがあったと思います。味の名前を呼ばれるにくいですが、前にそのあじをたべました。
Petite Cake/ぺティト・ケーキ

My friend and I both bought the Donut and Macaron Box.  The Donuts are design in a Hello Kitty theme.  Each having a bow.  They taste like normal donuts, but the ribbon bow was really sweet.

私と友達はドーナッツとマカロンのはこを買いました。ドーナッツのデザインはハローキティのテーマです。ドーナッツはリボンのぼうがあります。味はふつうなドーナッツで、リボンのぼうはとても甘かったです。
The Macaron flavors that I could name is Pistachio, Chocolate, Orange, ect.  Most of the macarons had a Hello Kitty bow, but one macaron contains the face of a Sanrio character.  I got the MyMelody while my friend got one of the Fairy Twins.

マカロンの味はピスタチオやチョコレートやミカンを作ります。マカロンはハローキティがありますが、一つのマカロンはサンリオのキャラクターの顔があります。私はマイ・メロディーの顔があって、友達はようせいの二子の顔があります。





We didn't have to wait that long since we got there around the time they open.  All the food was delicious and cute!  If the Hello Kitty Cafe Truck is ever in your area, you should go try it out!^_^

あまり待ちませんでした。トラックを開ける時、場所に来ました。全部食べ物は美味しくてかわいかったです。もしかして、ハローキティ・カフェ・トラックは皆さんの場所に近くて、ぜひ、行って下さい~!^_^

Check my video on the Hello Kitty Cafe Truck~ Link Below:
ハローキティ・カフェ・トラックのビデオを作って、見せて下さい~下にリンクがある:

https://youtu.be/zgITj-tjXL0

1 comment: