Thursday, January 26, 2017

Gongcha: Boba Shop/ゴングチャボバ店

I first heard of Gongcha from F(x)’s Amber’s Snapchat, and now I can see why she likes it so much~  I found out that the Philippines has a Gongcha from my Tita(Aunt).  Whenever I try out a new Boba place I always order the Milk Tea.  Well…I always ordered Milk tea when I get Boba~
The Boba balls are usually Tapioca balls, but at Gongcha they call it Pearl Jelly.  You can choose the sweetness percentage, I choose the normal percentage.
F(x)のアンバーからゴングチャと聞きました。おばさんからフィリビンにゴングチャがあります。新しいボバ店に行く時、いつもミルクティーを注文しました。まあー。。。ボバを注文する時、いつもミルクティーを注文しました〜 ゴングチャでタピオカバルはパールジェリーを呼んでいます。そして、甘いのレべルを選べて、私は普通なレベルを選びました。



They didn’t have Pearl Jelly ready, so they told us it would be a 5 minute wait.  We were alright with the wait time since we were going to order Churros too.
行った時、まだパールジェリーを作りませんでしたので、待ち時間は五分と言いました。チュッロを注文するので、待ち時間が良かったです。

The Milk Tea was nice and sweet with chewy boba, it reminds me of the Milk tea I’m use to in the US~
ミルクティーは甘くて良かったで、かみごたえでした。アメリカのミルクティーみたいです。

No comments:

Post a Comment