Tuesday, January 24, 2017

LA Lola Churro Loops/LAロラチュッロループ

LA Lola, a churro store that sells variety of coated churros.  You can order different flavors or the normal churro where you can dip it in chocolate to increase the deliciousness sweet taste.  
LAロラというチュッロの店で色々な味の覆うのチュッロを売っています。色々な味を注文できて、普通なチュッロとチョコレートソースを注文できます。


The tables near the store had square holes.  It confused me at first, but I found out from my Tita(Aunt) that you place your churro bucket inside the square holes.  The bucket fits perfectly to hold it.  I was immediately impressed at this contraption.  
店のテーバルで四角い穴がありました。初めは、どうして四角い穴があったと思いましたが、おばさんがチュッロの箱は四角い穴に付けました。とてもビクリしました。
I didn’t really want churro since my stomach had been upsetting me a little that day, but I saw they offer the Churro Lola Loop and I just had to get it!
その日はおなかが少し痛かったので、あまりチュッロを食べたくないですが、ロラループはチュッロのロラループを売るの見た時、とても食べたかったです!

The Lola Loops, you customize your own churro by choosing your coating from Dark Chocolate, Matcha(Green Tea), Butterscotch, and White Chocolate.  Next, you choose your topping from Marshmallows, Sprinkles, Peanuts, Crushed Oreos, or Almonds.
ロラループは自分でチュッロの味を選べます。ソースの選択はダークチョコレートと抹茶とバタースコッチやホワイトチョコレートです。次の選択はトッピングマシュマロやスプリンカルやビーナッツやオリオやアーモンドを選べます。
I choose the combo Matcha with Almonds.  The wait was a bit long, but the line was long since it seemed popular.  The Matcha was nice and warm with the crunchy almonds.  The Matcha syrup with the Churro can get deliciously messy, so be prepared with napkins or wipes.  The churro was warm and crunch with the fluffy, chewy inside.  It was well worth the wait.
私は抹茶とアーモンドを選べました。店は人気がありますので、待ち時間は少し長いでした。抹茶はいいな暖かいで、アーモンドもカリカリでした。食べ方はきれじゃないので、ナプキンとかウェットティッシュを持ちの方が良いだと思います。チュッロは暖かくて、カリカリで、中にフワフワでした。


No comments:

Post a Comment