Friday, November 11, 2016

Bahama Buck's Shaved Ice/バハマ・バックのかき氷

My sister was craving for some Shaved ice, so my mom found a place near our house.  When we went inside, I was surprised by the amazing decorations.  It looks so nice and felt like I was in California or something.  It had a Surfer/Beach theme.
妹はかき氷を食べいので、母は場所を見つかりました。入る時、すばらしいデコレーションをビクリしました。カリフォルニアのように行きました。テーマは海です。



Bahama Buck has a variety of Shaved Ice, Smoothies, etc.  My parents bought the Pineapple Shaved Ice, which you can taste the actual Pineapple.  Probably my favorite flavor.
バハマ・バックは色々なかき氷やスムージーがあります。両親はパイナップルかき氷を注文しました。味は本当パイナップルのようです。多分、私は一番好きいな味です。

My sister bought the Princess Shaved Ice, which tasted like Bubblegum.
妹は王女カキ氷を買いました。味はバブルガームでした。

My other sister, the one who was craving for Shaved ice, got the Cotten Candy Shaved Ice, Avalanche size.  The Avalanche size was huge! I'm not really that surprise that my sister finished it all.
カキ氷を食べたいという妹はコッテンキャンディーカキ氷を注文しました。そのカキ氷のサイズはアバランチェサイズ。とても大きかったです!妹は全部食べました。びくりしませんでした。

For me, because of the upcoming holidays, I ordered their Eggnog smoothie.  It was my first time trying Eggnog.  The taste reminded me of Starbucks' Vanilla Bean Frappuccino.  It also smelled like Pine.
私はエッグナッグスムージーを注文しました。エッグナッグを初めて飲みました。味はスターバックスのバニラベーン・フラップチノのようだと思います。そして、匂いは松みたいです。

The place was already busy when my family and I went in, but I bet it'll be way more crowded when the Las Vegas Summer Heat hits.
入る時、場所は忙しかったです。多分、ラスベガスの夏の時、バハマ・バックはもっと忙しくてなると思います。

No comments:

Post a Comment