Tuesday, November 1, 2016

Hash House A Go Go: Huge Food Proportion

For Halloween, my friends and I ate at Hash House A Go Go.  Located inside The Linq Hotel, Hash House serves huge proportion of food.  They have a Farmer theme decoration.
ハロウェインで、私と友達たちはハッシュ・ハウス・ア・ゴゴに食べました。リンックホーテルの中にあります。その場所はたくさん食べ物があります。テーマは農家のことです。


They serve huge Biscuts with honey on top while you wait for your meal.
食事を待って時、大きなパンをくれます。バンの上にハニーがあります。

I ordered the Farm Scrambled Egg Style Hardwood Smoked Bacon, Avocado, Onion & Swiss served with Griddles Crispy Potatoes and Fresh Fruit.
私は炒り卵を注文しました。炒り卵と一緒ベコンとアバカドとオニオンとチーズとジャガイモと果物があります。

My friend ordered Hash House Meatloaf Pasta, their famous meatloaf on top of linguine pasta with charred tomato, basil pesto, & a dash of chipotle topped with crispy parmesan cheese.
ミートローフ・パスタを注文しました。パスタと一緒にトマトとペッストとチポットレとパマジョンチーズがあります。

My friends ordered the famous Fried Chicken Benedict, Andy's sage fried chicken with spinach, hardwood smoked bacon, tomato, griddles mozzarella, chipotle cream and scrambled eggs.  This dish was featured in Man v Food.
友達たちは有名なフライドチキンのベネディクトを注文しました。フライドチキンと一緒にベコンとトマトとマッツレラとチポットレクリーンと炒り卵があります。その食事はテレビに出ました。

Everything tasted delicious, but there was so much food!
全部美味しかったですが、たくさん食べ物がありました!

1 comment: