Sunday, December 17, 2017

Bubble Mixology/バッブル・ミックソロジ


Bubble Mixology serves Nitrogen Ice Cream, Egglets, and drinks. They use Nitrogen to freeze their wide variety of ice cream flavor.  My friend and I went their for their boba drinks.
『バッブル・ミックソロジ』は窒素のアイスクリームとエッグレットと飲み物を売っています。色々なアイスクリームは窒素に凍っています。友達と一緒にバッブル・ミックソロジのボバの飲み物を飲みたかったです。

 My friend ordered the Matcha with Almond Milk while I ordered Matcha with Whole Milk. We both enjoyed our drinks. Both Matcha goes really well with each milk. You can taste the tea flavor of the Matcha with the sweetness of the milk. You can change the sweetness percentage of your drink.  
友達は抹茶とアーモンドミルクを注文した、私は抹茶とミルクを注文しました。私たちは抹茶が大好きでした。抹茶の味とミルクの甘い味を味わえました。甘いのパーセントを変われています。

When we ordered our drinks, they didn't have boba; but, when our other friend met up with us, they were to add boba to her drink. My friend and I ordered around 1pmish, but my other friend arrived around 1:45~2pmish. The boba availability might depend on what time you order. 
飲み物を注文する時、ボバがありませんでしたが、他の友達を来た時、飲み物でボバがありました。私たちは午後一時ぐらいに来ましたが、他の友達は午前一時四十五分〜二十時ぐらいに来ました。時間によってボバがあったと思います。

I like the minimalist style they have in the store with their huge sign. The location was difficult to find since the shop is almost in a corner. Be careful in looking for the shop.
カフェのミニマリストのようしきが好きで、大きいサインがあります。カフェを見つけにくですから、気を付けて下さい。



Bubble Mixology Website
バッブル・ミックソロジウェッブサイト

No comments:

Post a Comment