Friday, September 11, 2015

Illumilatte Society Part II


I went to Illumilatte again~ I have new pictures of the cafe itself.  My friends and I sat at a Pac Man table! It was so cool to see~ Unfortunately, it doesn't work; but it still looks cool.

またイルメラッテに行きました~新しい写真を撮りました。私たちはパック・マンのテーブルにすわりました。かっこいい!ざんねんですが、パック・マンのマシンを使えません、でも、まだかっこよかったです。


Ms. Pac-Man Table
For my drink, I bought a Y.D.D Frappe. It stands for Yabba Dabba Doo~ Anyway, they describe it as a taste from your childhood.  The taste was a Fruity Pebble taste, like when you drink the milk after you ate the Fruity Pebble cereal, it tastes just like that. The taste is apart of my childhood, but since I still eat Fruity Pebble cereal, the taste is still with me~  It tastes delicious and looks so cute! I definitely recommend trying the Y.D.D Frappe out if you ever go to Illumilatte~

Y.D.D.フラッペを注文しました。Y.D.D.の意味はヤッバ・ダッバ・ドーです。喫茶店の人々はY.D.D.の味はフルーティー・ペッブルだと言いました。その味は正しいです!フルーティー・ペッブルなシリアールを食べみたいです。とても美味しくて、可愛みたかったです!
Y.D.D. Frappe
To eat, I bought The Italian Job sandwich.  All their sandwiches come with chips, which adds more flavor to your sandwich in my opinion.  The Italian Job is like a Grilled Cheese Sandwich with Mozzarella, I think Spinach, and a sauce that I forgot the name of, but with all of these ingredients makes a delicious sandwich!

イタリアンのジョッブも注文しました。あの喫茶店の全部サンドイッチはチップ一緒に来ました。イタリアンのジョッブのような焼くのチーズサンドイッチです。マッツレーラやほうれんそうやサースがあります。とても美味しいサンドイッチでした!
The Italian Job
Lastly, my friend bought a Pistachio Macaroon.  We split it in have since she bought the big one. Illumilatte has small and large size Macaroons in interesting flavors~  It taste just like a Pistachio flavor food and like the other Macaroon I tasted from here, the Pistachio Macaroon was delicious!^_^

最後に、友達はピスタチオのマカルーンを買いました。私たちはマカルーンをは食べました。Illumilatteはちさくて、大きくて、面白い味のマカルーンがあります。もちろん、マカルーンは美味しかったです!^_^
Pistachio Macaroon
I hope if you're ever in the Las Vegas area, to try out Illumilatte Brew Society~ You won't regret it!

もしかして、ラスベガスでいきますなら、Illumilatte Brew Societyに行って下さい~ざんねんでありません!

1 comment: