Thursday, September 12, 2019

Wicked Latte/ウィキッドラテ

The Sambalatte next to the Smith Center is offering for a limited time, the Wicked Latte. Inspired by Wicked, the Broadway Musical that is running in Las Vegas till September 29, 2019.
スミスセンターの隣にあるサンバラットは、期間限定のウィキッドラテを
提供しています。ウィキッドを切っ掛けに、ブロードウェイミュージカルは
2019年9月29日までラスベガスで実行されています。


The Wicked latte was a delicious Matcha Latte with White Chocolate. The Barista said
it was his first time making the Wicked Latte for a customer, so I was really happy to
have the first experience. He drew the Wicked Witch of the West’s hat on my latte~
ウィキッドラテは抹茶ラテとホワイトチョコレートで、ウィキッドラテが
美味しかったです。バリスタは、それが彼が顧客のためにウィキッドラテを
作るのは初めてだと言ったので、私は最初の経験をする事ができて本当に
幸せでした。バリスタは私のラテに邪悪な魔女の帽子を書きました〜

They had a latte for the Lion King called ‘Hakuna Malatte’, but my friend and I found out too late, so I didn’t want to miss out on the Wicked Latte.
サンバラットは「ハクナマラテ」と呼ぶれるライオンキング用のラテを持って
いましたが、友人と私は遅すぎて、ウィキッドラテを見逃したくありません
でした。

No comments:

Post a Comment