Tuesday, July 31, 2018

Bird on the Tree Cafe/バード・イン・ダー・トリーカフェ


‘Bird on the Tree Café’, a cute café located close to the Urban Lights in LA. ‘Bird on the Tree Café’ serves Breakfast, Brunch, and Lunch meal such as crepes with various coffee and tea.
「バード・イン・ダー・トリーカフェ」はロスアンゼルスの可愛いカフェで、カフェはアーバンライトにちかいです。「バード・イン・ダー・トリーカフェ」は朝ご飯やお昼ご飯の食べ物を売っています。例えば、クレープやコーヒーやベーグルです。
The interior has a nice minimalist feel to the café with nice plants and designs. We came in as it just opened during Breakfast time. My friends bought varies crepes such as the Cream de la cream that has Strawberry, Banana, and Nutella. My other friend bought the Breakfast Crepe that had food such as mushroom, tomato, and etc.
内装は良いなミニマリストの感じがあって、良いしょくぶつとデザインです。お朝ご飯の時間にカフェに入りました。友達はクリーム・デ・ラ・クリームを買いました。クリーム・デ・ラ・クリームはいちごとバナナとヌテラがあります。他の友達は朝ご飯クレープを買った、朝ご飯クレープはマッシュルームやトマトがあります。


I ordered a Bagel with Cream Cheese. You can choose the type of bread bagel you like, I ordered the Sesame Bagel. The Bagel had a nice crunchy outside with a nice fluffy inside. The foods were very fulfilling.
私はクリームチーズと一緒にベーグルを注文しました。ベーグルの味を選べます。私はセサメベーグルを選びました。ベーグルの外はカリカリと中にフワフワでした。


There was only one staff at the time, but he did a great time in making all the food.
行った時、一人スタッフがいったけど、スタッフは素晴らしかったです。


1 comment:

  1. Oh these do look tasty, I wish I had known about this when we were there a few days back.

    ReplyDelete