Wednesday, October 5, 2016

Instagram Worthy Shakes, Holsteins: Shakes and Buns

Photo Credit:Instagram- reginavllmr
Holsteins: Shakes and Buns located in many areas.  One is located inside the Cosmopolitan, right on the Las Vegas Strip.
ホルスタイン:セーキとバンズはたくさん所にあります。私はラスベガスのコスモポリタンのホルスタインに行きました。
Holsteins is known for their delicious Burgers and Alcohol Shakes.  Of course, you can ask to remove the alcohol.  That's what I did, hehe~
ホルスタインの美味しいバーガーとアルコール・セーキは有名です。もちろん、セーキの中にアルコールがが無くてできます。私はその事をしました、へへ〜


Photo Credit:Instagram- reginavllmr
From the Bam-Boozled Shake Menu, my friend and I shared a Shake called The Fat Boy.  It contains Candy Bar Vodka (We asked for no alcohol, so there wasn't any in ours), Reese's Peanut Butter Cups, Pretzels, Rainbow Sprinkles, Froot Loops, Oreo Cookies, Butterfinger, Chocolate Covered Pretzel Stick, Rainbow Twist Pop, Cotton Candy, Vanilla Frosting, and Micro Jawbreakers.
セーキのメニューに私たちが「ファット・ボイー」を注文しました。アルコールを取り除いて尋ねていました。そして、たくさんキャンディーもあります。
I only tasted the Reese's Peanut Butter in the Shake, but it was delicious and really sweet.
飲んで時、チョコレートと ピーナッツの味を飲みましたが、美味しくて、とても甘かったです。

Photo Credit:Instagram- reginavllmr
My friend ordered the Gold Standard, which is Dry Aged Beef Sirloin Burger with Smoked Bacon, Aged Goat Cheddar Cheese, Tomato Confit, Baby Arugula, and Garlic-Chive Aioli.
友人は「ゴルド・スタンダード」を注文しました。

I ordered the Nom Nom Burger which contains Kobe beef, Cheddar Cheese, Potato Chips, and 1000 Island Dressing.  The Burgers are all filling, and you can either have a side of normal French Fries, Sweet Potato Fries, or Onion Rings.
私は「ノム・ノム・バーガー」を注文しました。そして、バーガーと一緒、普通なフレンチフライとスイートポテトとオニオンリングを選べます。

For the prices, you can check on their website.  Even though the prices are high, it's a nice experience to have for special occasions or so.
ねたんを知りたいなら、ウェブをチェックして下さい。ねたんは高いですが、良いな経験だと思います。


No comments:

Post a Comment