Friday, August 28, 2015

Illumilatte Brew Society


Today, my friend took me to Illumilatte Brew Society.  I called it the Illuminate many times~ Anyway, this was my first time going there.  My friend really likes this place, so I'll probably make more post about the food in later posts.  I'll just talk about my experience being here for the first time. time. It was a bit smaller then I thought it would be, but it seems popular since it was crowded. Luckily, a girl nicely let us sit on the opposite couch of hers'.  They have tables, soft chairs, and couches to seat around and talk or do schoolwork.  It has a nice calming atmosphere where you can chill, relax, and maybe study.

今日、私の友達はIllumilatte Brew Societyに連れて行きました。Illumilatte Brew Societyは喫茶店です。とにがく、その喫茶店に初めて行きました。私の友達はその場所が好きですから、たぶんもっと行くと思います。この時、私の初めて経験を話します。入った時、喫茶店はちょっと小さいと思ったけど、あの場所がちょっとこんでいれば人気みたいです。うんがよっかた、やさしくて女性は私たちをいっしょうに座れてくれました。場所に話や学校をして出来ます。多い人々は勉強をしました。いいな空気があります。


Here's some of the interior designs
インテリアデザイン
(That's my head on the bottom/上に私のあたまです)





 They have different choices of lattes, hot and cold, sandwiches, and some special Frappes.  I originally ordered the Nutella S'more Waffle; unfortunately, they ran out of nutella I believe, so the cashier/waitress recommended I get The George: A Turkey Panini.  They give their sandwiches interesting names.  Even though I was sad that I didn't get the waffle, the Turkey Panini was delicious~! They come with chips and if you want, you can share with someone else and both of you can get quite full.

色々な飲み物と食べ物があって、あたたかくてつめたい飲み物とサンドイッチあります。私はヌテッラスモーワッフルを注文したですけど、ざんねんですが、ヌテッラがありません。ウェイトレスは私がパ二二サンドイッチを注文してすすめました。悲しかったですが、パ二二を食べました。美味しかったです!いっしょうにチップに来ます。パ二二の名前はダージョージです。面白い名前の食べ物があります。

The George
 I also ordered a Cinnamon Latte for my drink.  It look really nice in the glass cup~ When I first drank it, I could taste the strong coffee.  I didn't think it would be that strong. I'm not really a coffee person, but I handle a little bit of coffee, but this was really strong.  After stirring it, the coffee wasn't that strong.  It was good though, I enjoyed it~

そして、シナモンラッテを注文しました。いいなカップです。初めて飲んで時、強いコーヒーの味でした。コーヒー人じゃないですが、少しコーヒーの味を出来るけど、そのラッテのコーヒーはとてもつよかったです。でもね、まぜた後で、味はあまり強くなかったです。美味しになりました~
Cinnamon Latte
 Before we left, my friend bought a Cookies&Creme Macaroon.  Illumilatte offers many flavor of macaroons and other pastries.  They have small and big macaroons.  It was really good~^_^

帰る前に、友達はクーキとクーリムマカルーンを買いました。多い味のマカルーンと甘い食べ物があります。小さくて大きいマカルーンがあります。とても美味しかった~^_^
Cookies&Creme Macaroon
 I hope you enjoy this post, and if you're in Las Vegas, I recommend to visit this coffee place~

もしかして、ラスベガスにいるなら、Illumilatte Brew Societyにいっらしゃて下さい。あの喫茶店をすすめます~

No comments:

Post a Comment