Wednesday, October 24, 2018

Tomo Noodles and Dumplings/トモヌードルとダンプリング

Tomo Noodles and Dumplings, a restaurant that serves food such as ramen, dumplings, and burgers. When you walk inside, Tomo Noodles and Dumplings is connected to Enso Tea in the same room. Enso Tea is a boba store and here is my post about it Link.
「トモヌードルとダンプリング」はレストランで、ラーメンやギョーザやバーガーを売っています。店に入る時、「トモヌードルとダンプリング」と「エンソティーバー」は同じな部屋にあります。「エンソティーバー」はボバ店で、もっと「エンソティーバー」の事を知りたいなら、リンクをチェックして下さい。

My friend ordered the Tomo Fries and Chicken Soup dumpling. The Tomo fries were really good with pork belly, kewpie mayo, katsu sauce, and several vegetable and spices. The taste was great with the House sauce the staff recommends us to try with the French fries.
友達はトモフライドポテトとチキンスープギョーザを注文しました。トモフライドポテトはとても美味しかったで、トモフライドポテトはとんこつやマヨやカツソースがあります。フライドポテトはハウスソースと一緒にも美味しかったです。

 The Chicken Soup dumplings’ presentation was nice and easy to eat. My friend really enjoyed the dumplings and would order two servings if she knew how good it was~
チキンスープギョーザのプレゼンテーションはきれいで食べやすかったです。友達はギョーザがとても楽しみました。友達はギョーザが美味しいと言いました。

I bought the Ramen Burger. The buns made from pressed fried ramen noodles. I ordered my meat well-done. It was a big burger, so it was a little difficult to eat, but they gave me a knife to cut the big burger. The Burger has Angus beef as the patty. I asked them to remove the spicy mayo since I’m weak to spicy food. The Burger was delicious though, the meat was juicy and easy to eat.
私はラーメンバーガーを買いました。バーガーのパンは焼きラーメンから作りました。私はバーガーの肉はウェルダンを注文しました。大きバーガーので、食べにくかったですから、ナイフで肉をもらいました。バーガーの肉はアンガス牛肉です。私は辛い食べ物が苦手ので、辛いマヨを外す問いました。バーガーは美味しくて、肉はふわふわで、肉を食べやすかったです。

At Tomo, you can also order from the Enso menu. Enso Tea is more of a quick service, while Tomo is a sit down service. The store’s artwork really adds character to the place. I hope to go back to try out their ramen~
「トモヌードルとダンプリング」で、「エンソティーバー」のメニューも注文出来ます。「エンソティーバー」は速いサービスで、「トモヌードルとダンプリング」は座るのレストランサービスです。「トモヌードルとダンプリング」の色絵はかっこいいです。次の行く時、ラーメンを食べたいです。

Website/ウェブサイト

No comments:

Post a Comment