Tuesday, September 18, 2018

HoneyMee/ハニーミー


HoneyMee finally arrives in Las Vegas! Located inside the Fashion Show Mall on the Las Vegas Strip. HoneyMee is a dessert café that offer ice cream, drinks, and waffles with the main ingredient being Honey.
ついに「ハニーミー」はラスベガスに来ました!ラスベガスストリップにファッションショーモールで「ハニーミー」があります。「ハニーミー」はデザートのカフェでアイスクリームや飲み物やワッフルを売って、大事な食材ははちみつです。

I’ve been to HoneyMee in Little Tokyo in LA, California. I really enjoyed my experience there, that I was so excited when I saw it was coming near me! Here is my previous post about the HoneyMee in Little Tokyo, Little Tokyo's HoneyMee
ロスアンゼルスのリトル東京でハニーミーに行きました。経験は楽しかったから、私は「ハニーミー」がラスベガスに来るのは楽しみでした!先のポストはリトル東京の「ハニーミー」についてで、このリンクリトル東京

I first ordered the Sweetie Fruitie, but they didn’t have the dry fruit at the time, so I decided to choose the Honeymee True Milk Ice Cream. HoneyMee makes their ice cream with fresh, Californian milk from a family-owned, Kosher-certified dairy farm. Their base ice cream is Vanilla with various toppings depending on your order. My Honeymee Ice Cream comes with a Honeycomb chip which adds a nice sweet taste to my creamy ice cream.
初めに、スウィーティフルーツを注文しましたが、その時、「ハニーミー」はドライフルーツがありませんでしたから、ハニーミートゥルーミルクアイスクリームを決めました。「ハニーミー」のアイスクリームはカルフォニアから家族系のらくのうの牛乳を使っています。カフェのべースのアイスクリームはバニラと色々なトッピングと一緒に作ります 。私のハニーミーアイスクリームはハニカムチップと一緒に来て、ハニカムチップは甘くて、クリーミーアイスクリームと一緒に美味しかったです。

My friend bought the Matcha Affogato which has honey and matcha poured over the ice cream. My friend said the matcha, and honey was unbalanced. There was more matcha then honey, so she tasted the bitter matcha more.
友達は抹茶アフォガートを買いました。抹茶アフォガートはアイスクリームにはハニーと抹茶を注ぎました。友達は抹茶アッフォガートはハニーよりも多くの抹茶があったから、このアッフォガートの苦い抹茶 を味わったと言いました。

My other friend bought the Honey Affogato which has honey and coffee poured over the ice cream. The bitterness of the coffee combined nicely with the sweetness of the honey and ice cream.
他の友達はハニーアフォガートを買いました。ハニーアフォガートはアイスクリームにハニーとコーヒーを注ぎました。苦いコーヒーは甘いハニーとアイスクリームと一緒に美味しかったです。

HoneyMee also offers various teas. My other friend’s fiancée bought a Yuzu Honey Tea which he says it was alright, but it’s not his favorite Yuzu Tea. While another friend bought the Matcha Latte, which she really loved.
「ハニーミー」も色々なお茶があります。他の友達のフィアンセはゆずハニー茶を買ったけど、彼はこの茶はよかったですが、一番じゃなかったと言いました。別の友人は抹茶ラッテを買った、彼女は抹茶ラッテが大好きでした。

They also offer various flavor waffles and Ice Cream cones in different color.
そして、色々なワッフルと多くの色のアイスクリームコーンを売っています。

HoneyMee has a cute design with a comfortable sitting area. It’s great place to chat during your shopping. I can’t wait for the next time I get to go to try out their other flavors~!
「ハニーミー」は可愛いデザインがあって、気楽の座るエリアがあります。買物の中に、カフェで友達と話せます。他のデザートを食べたいから、「ハニーミー」にまた行きたいです〜!

No comments:

Post a Comment