Tuesday, May 29, 2018

Sno Tiger/スノ・タイガー

Sno Tiger, serves various desserts such as drinks, Ice Cream, Snow Fluff, and etc. Their theme color is a dark purple with some interesting decorations.
「スノ・タイガー」は色々なデザートを売って、例えば、飲み物やアイスクリームやスノーフラッフ。場所の色は黒紫色で、面白いデコレーションがあります。



I bought a small Snow Fluff, even though it’s a small, the portions are bigger than you may think. My friend bought the Banana Snow Fluff, while I ordered the Green Tea Snow Fluff. Sno Fluff is another word for Shaved Ice at Sno Tiger. The Green Tea had a sweet, creamy taste. My friend and I enjoyed the Snow Fluff we ordered.
私はスノーフラッフのSサイズを買いましたが、Sサイズは大きかったです。 友達はバナナスノーフラッフを買った、私は抹茶スノーフラッフを買いました。「スノ・ータイガー」でスノーフラッフはかき氷みたいです。抹茶スノーフラッフは甘くて、クリーミーの味がありました。両方スノーフラッフは美味しかったです。


Another friend bought the Passion Fruit Slush. She enjoyed it, but it was too much for her. She bought a small size, but it looked like a medium or a large. If you like large size drinks, you might like the size.
他の友達はパッション・フルーツ・スーラシーを買った、美味しかったけれど、カップが大きかったです。友達はSサイズを買ったが、カップはMサイズとかLサイズみたいでした。大きい飲み物が好きなら、「スノ・タイガー」のサイズが好きかもしれません。


My friend who bought the Banana Snow Fluff also purchased a Mangonada, but it was a no for her. They used something other than the usual Tajin and Chamoy that you would normally use for Mangonada. It didn’t smell right either. My friend said the sauce felt like BBQ or something, so she was traumatized by the drink.
バナナスノーフラッフを買った友達はマンゴナダも買いましたが、マンゴナダ好きじゃなかったです。普通のマンゴナダじゃタイヒンとチャモイーを使うつもりですが、友達は「スノ・タイガー」のマンゴナダはタイヒンとチャモイーを使わなかったと言いました。友達は使うのソースがビビキューソースみたいと思いました。友達はマンゴナダが好きじゃなかったと言いました。

Everything else we had was delicious besides the Mangonada. Sno Tiger’s price range are moderate depending on what you buy, if the dessert contains more ingredients, the higher the price. If you’re in the area, try out their Snow Fluff.
他のデザートは美味しかったが、マンゴなだが美味しくなかったです。「スノ・タイガー」でデザートには二つ以上の食材があってなら、価格はより高くなります。「スノ・タイガー」は近いなら、スノーフラッフを試して下さい。


No comments:

Post a Comment