Sunday, March 18, 2018

St. Patrick's Green Doughnuts/パトリキウスの日に緑のドナツ


Krispy Kreme brought back the St. Patrick's Green Doughnuts for two days on March 16&17.  I tried to buy them before in previous years, but either I forgot or they weren't available. Luckily, my dad was able to find the Green Doughnuts this year! 
クリスピークレームで3月1617にパトリキウスの日の緑のドナツがありました。先のパトリキウスの日に緑のドナツを買おうとしたが、日を忘れたとか、見付けませんでした。今年、父は緑のドナツを見付けました!嬉しかった〜


The Doughnuts are the normal Original Glazed, but dyed green. The outside of the green is a dark shade, while when you bite into the doughnut it's a bright green color.
緑のドナツの味はオリジナルグレーズで、色だけで緑でした。ドナツの外の色は濃い緑で、食べるの時、ドナツの中に鮮やかな緑色です。




No comments:

Post a Comment