Saturday, June 25, 2016

Sweets Raku/スイーツ楽

Sweets Raku is a restaurant that is well-known for their beautiful, artistic desserts~
スイーツ楽は美しいデザートの有名です〜

I ordered the 2-course Dessert, it comes with the day's Sorbet and you choose the other dessert.
The day's Sorbet was Mango Sorbet with Jelly.
二つコースデザートを注文しました。今日のシャーベットと選ぶのデザートを食べます。私のシャーベットはマンゴーとジェリーです。


I ordered the Ringo; it means Apple in Japanese. So, the dish has Apple Pie served with Honey Ice Cream & Candy Apple.  You can crack the Candy Apple that is filled with whip cream~
私はりんごを注文しました。その一皿はアップルパイとハニーアイスクリームキャンディーアップルです。キャンディーアップルの中にウェップクリームで、われられます。

My friends ordered the Mars. It is a Red cover that makes it look like the Planet Mars.  It has Hazelnuts and Assorted fruit covered with White Chocolate Piece Flambeed with Brandy.  They pour a sauce that melts the cover.  It looks really cool~
友達はマーズを注文しました。わくせいのよるです。カバーは赤くて、デザートの中にハズルナットと色々な果物です。そして、ホワイトチョコレートがあります。サースを注いで、カバーが溶けます。とてもかっこいいでした〜

We were able to sit at the booth, so we can see how the Chefs prepare the dish~  It was really neat how they prepare the dishes.
ブースに座れましたから、料理人がデザートを作れました〜 とても楽しかったです!


No comments:

Post a Comment